Tuesday, May 10, 2016

Robert on Anna Kathy 3 Years Money Etcccccccccccccccccc

Joey Arnold Oatmeal copied from my FB at 2016-05-10 Tue 5:24 PM HLC PNL HCM JSA

.




Robert Nguyen cảm nhận của người nước ngoài sau khi gặp Joey.
jo nói là Jo đưa vợ chồng mình 60 trieu mình thấy nực cười....từ 20 triệu lên 40 triệu rồi lên 60 trieu chắc tý nửa 100 triệu qa.....1 thằng con trai dạy trung tâm thì bị đuổi, có tiền nhưng ko chi. luôn
tỏ vẻ khốn khổ ko bao giờ bỏ tiền túi ra để trà thức ăn riêng cho mình. toàn nhờ người khác bao. XD người nước ngoài còn ko chịu nổi huốn chi ở đây. mình thấy nực cười qá...jo viết mình nợ jo hàng ngàn đô la được tính bằng tình bạn 3 năm đi chơi, nói tiếng anh,...sao bạn ko tính tiền mỗi ngày mình bao bạn ăn bao bạn uống, mình phải nói tiếng anh với bạn thôi chẳng lẻ mình nói tiếng việt nói tiếng việt bạn đau có hiểu rồi vào google seach. mình thừa nhận bạn tặng 15 triệu ko phải 20 triêu mình cũng qua ngạt nhiên vì 3 năm trời ban ko bỏ tiền ra ...mình toàn bao bạn, ko mà bạn gặp chị mình rồi ngày tết bỏ vào phong thư tặng chị mình , rồi chị mình cũng lì xì cho ban.......minh giúp bạn lại 3 năm 3 tháng đến lúc bạn ra vẻ bỉ ổi với những đứa con gái khác và đụng chạm chi minh. gây chuyện gây hứng với chồng mình, mong muốn mình nuôi cả đời, mình nói bạn ra đường kiếm tìm ai để dạy đi bạn nói 1 từ "" NO"" NÓI THẬT NẾU BẠN TÍNH TOÁN THÌ MÌNH CŨNG TÍNH TOÁN LUÔN 3 NĂM TRỜI LO CHO BAN cũng hết khoãng trăm triệu rồi bạn ăn đâu như người khác toàn ăn cơm gà, bò dĩa 60k , nếu bạn tính toán với mình thì xin nha nếu thuê 1 phòng cũng hệt 5 triệu rồi , còn tiền xe ôm nửa chi...mình chẳng phải là bloger có nhìu view và share mình thì đơn giản thôi. ngày bạn làm những chuyện bẩn bạn ra khỏi nhà nhưng rồi 2 h sáng gọi mình chục cuộc nt mình, mình đang đi ngũ . sáng dậy thì thấy 1 loạt bài viết bạn trên fb....bạn có xe đạp, tiền thì bạn bỏ ATM rồi đi nói người khác bạn khổ hết Kathy rồi tới mình. bạn hỏi tại sao chơi ba năm mà ko lấy bạn đi lấy chồng minh. bạn ngủ với kathy rồi bạn bỏ bạn chưởi rũa nguoi ta trên blog...rồi bạn gặp mình nói kathy gạt bạn. haizz rồi minh chỉ nói trước cứ quen đi rồi sau này sáng mắt. h mình nói bạn hối tiết thấy sai lầm nên bạn nói bạn ngũ với nhiu đứa con gái rồi may mà ko có mình may mà bà chị mình thức dậy và mình đi tới đó rồi bạn nói đó là mát sa bạn ko còn đường gì để nói. bạn hãnh diện với đứa từng là bạn thân rằng đã ngũ với nhiu đứa. 1 đứa từng là bạn 3 năm hiu rất rõ và bây h tao ko cần. m ruồng bỏ đứa con của 1 cô gái gặp trên fb tao ko bit cô ta nhưng hy vọng những điều tốt cho cô ấy. may mà chồng 1 người nước ngoài hoàn hảo đã cởi áo người con gái thì sẽ lấy. chồng t là 1 người chồng hoàn hảo.

Feel of the water out after to meet Joey.
Jo Jo said that my husband takes his wife and 60-I feel funny.... From 20 million to 40 million, 60 million and up, must travel half of the 100 million..... 1 Son Teaching Center, got fired, but they don't have money for the cause. Always looks miserable never put money in my pocket out for tea and food for me. Thanks to everyone else. Xd people abroad and couldn't bear it huốn cause here. I feel so funny... Jo Jo wrote I owe thousands of dollars of friendship, 3 years, go out, you speak English,... Why don't you get paid every day how many you eat, you drink, I need to speak with you, you just don't change I say English speaking Vietnamese friends can understand the pain in google seach. I admit that you don't give 15 million to 20 million I could hardly breathe course for over 3 years, God didn't put the money out... My all friend, how do you see my sister's lunar new year day put it in an envelope gift my sister, my sister also for the red envelope....... Allies to help you again in 3 years, 3 months, time to get you out of the infamous with another girl and touch. So smart. Trouble, a quarrel with your husband, wish I raised all my life, I tell you on the street looking for someone to teach you to say 1 words "" No "" Tell the truth if you calculate, I calculated 3 years worried about also about a hundred million dollars and then you eat like a whole different meal with chicken, beef plate, 60 k, if you calculate with me So sorry dentist if I RENT 1 room is also the same 5 million, and half a car hug money cause... I don't have to have is a bloger view and share yourself, it's that simple. The day you do the dirty on you out of the house, but it was 2 a.m. I call a life nt me, I'm leaving the group. Wake up in the morning and then see the 1 Series of articles on FB.... You have the bike, the money, then you remove the atm then go tell someone else your pain all to yourself, and Kathy. You ask why three years and I don't want to go get the man smart. You sleep with Kathy and let you wash the people on the blog... Now you see me say Kathy National friends. Haizz, just prove it, just say in front of me and then this morning my eyes. H I say that you regret for details see the wrong so you say you slept with many girls may not have made you my sister woke up and I go there and you say it's cool, you don't have weed, what way to Say it. Proud of you with children was a friend that has the group with so many kids. It'S 1 EVERY 3 years, you understand very well and now I don't need. M LEAVING MY SON IN 1 I met a girl on FB I don't bite her, but I hope things are good for her. Lucky Man 1 people abroad, we have the perfect dress that my daughter is going to take. My husband is 1 man perfect.
Automatically translated
Joey Arnold
Joey Arnold Romelus Saladar, read the above comment

No comments:

Post a Comment