Friday, April 29, 2016

Never Leave You Until Now

Joey Arnold copied 2016-04-30 Sat 1 PM MNH HCM


tớ sẽ ko bỏ cậu 1 mình vì tớ là người bạn của cậu nhưng câu ấy ko tốt với tớ khi tớ luôn tốt với bạn ấy.
tớ sẽ ko bỏ cậu 1 mình vì tớ là người bạn của cậu nhưnng câu ấy ko tốt với tớ khi tớ luôn tốt với cậu ấy.
tớ muốn tốt với cậu nhưng câu luôn đâm chọt tớ sau lưng.
tớ cần 1 người bạn 1 người bạn chân thành chia sẽ chứ ko cần 1 người bạn luôn hãm hại tớ. đi qa đi lại thì chồng tớ vẫn yêu thương tớ hơn khi ngoài kia ngoài đcường vẫn đang dèm pha tớ. chồng tớ là 1 người bạn thân 1 người yêoa tớ. tớ ko còn là bạn cậu nữa. đi qa đi lại thì chồng tớ là người bạn thân nhất của tớ, người yêu người thương người kéo tớ khỏi vực sau. dù ngoài kia có hiu lầm tớ nhưng chính xác hơn tớ chỉ cần người chông người bạn thân hiểu tớ là được. tớ block cậu như tớ chưa hề có 1 người bạn như cậu,
I will not leave you alone for 1 I am your friend, but she's fine with me, not when I'm always good with you.
I will not leave you alone, because I'M 1 who is your friend that question. She is good with me, not when I'm always good with him.
I want to be good for you, but the story always stab me in the back.
I need 1 FRIENDS 1 friend leg part? Need 1 people, not that you always try to harm me. Go go go back, my husband still loves me more than when out there are still out đcường dèm make me. Man I'M 1, friend 1 people. Yêoa I'm not you, you, too. Go go go back, my husband is my best friend, my lover, I love the pull from the area after. Whatever is out there. I understand mistakes, but more accurate, I just need a friend who will understand me is okay. I block you like I didn't have 1 friend like you,
Comments
Tuyet Trang Trieu Trang
Tuyet Trang Trieu Trang Âu cha cha noi ai vây ba loi
European dad up who three loiAutomatically Translated

No comments:

Post a Comment